از سایبان آکاردئونی کجا استفاده کنیم؟

سایبان آکاردئونی که به سایبان های جمع شونده هم شهرت دارند، در محیط های گوناگونی استفاده می شود. مدل و جنس این سایبان ها با یکدیگر متفاوت است. با توجه به تحقیقاتی که انجام شده است، وجود سایبان می تواند تا 20 درجه هوای زیر سایبان را کاهش دهد. تصور کنید در یک روز آفتابی که آفتاب مستقیما به چشمتان می خورد، یک سایبان پیدا کنید که هوا در زیر آن جریان داشته باشد و خنکی آن را به خوبی حس کنید. چه حس فوق العاده ای در یک روز تابستانی خواهید داشت؟ در ادامه مطلب، به کاربردهای سایبان آکاردئونی توجه کنید.

سایبان آکاردئونی

استفاده از سایبان آکاردئونی در پنجره های ساختمانی

با این که هنوز هم در ایران این سبک از ساختمان ها متداول نشده اند اما در کشورهای اروپایی، از سایبان آکاردئونی برای پنجره های ساختمانی هم استفاده می شود. ساختمان هایی که در ایران از این نوع سایبان استفاده می کنند، خیلی شیک و خاص هستند و از نظر معماری، جلب توجه می کنند. سایبان های جمع شونده که به صورت آکاردئونی باز و بسته می شوند، به مالکان ساختمان ها این امکان را می دهند که شرایط آب و هوایی اطراف خانه را، خودشان تنظیم کنند. از طرفی روزنه هایی که در این سایبان ها وجود دارد، بازی با نور را در داخل خانه راه اندازی می کند.

تابش مستقیم آفتاب بر روی پنجره و داغ شدن بخش فلزی پنجره و یا عبور نور و گرما از شیشه، باعث گرم شدن خانه می شود. حال وجود سایبان آکاردئونی که بر روی پنجره نصب شده است، این امکان را می دهد که آفتاب بر روی پنجره نتابد و هوای داخل خانه را گرم نکند. علاوه بر آن در روزهای طوفانی و بارانی نیز، میتوان با کمک این سایبان، از کثیف شدن پنجره ها، پیشگیری کرد.

چرا از سایبان آکاردئونی استفاده کنیم؟

سایبان آکاردئونی زمانی که باز می شود، باز هم فضای کمی را اشغال می کند. سایبان آکاردئونی از چندین لولای با کیفیت تشکیل شده است که به هنگام باز و بسته شدن، هیچ آسیبی نمی بینند و مکررا قابلیت مصرف را دارند. مدل های سایبان آکاردئونی برای پنجره ها، متنوع است اما می توان از پانل هایی که مشابه چوب هستند، استفاده کرد. این پانل ها شکل بسیار ویژه و دراماتیکی به نما می بخشد.

سایبان آکاردئونی برقی برای پنجره ها

سایبان های آکاردئونی در پنجره های کوچک، معمولا به صورت دستی است و نیازی به نصب موتور برقی و هزینه بیشتر ندارد اما سایبان هایی که برای پنجره های بزرگتر مورد استفاده قرار می گیرد، بهتر است برقی باشد تا در باز و بسته شدن آن، زمان زیادی صرف نشود. به این مدل سایبان های آکاردئونی که توسط موتور باز و بسته می شوند، سایبان های موتورایز جمع شونده می گویند.

سایبان آکاردئونی برای خودروها

با کمک سایبان آکاردئونی می توان، پارکینگ مناسبی برای خودروها ایجاد کرد. به ویژه در مکان های پر تردد که خودروها در زیر آفتاب معمولا پارک می کنند، می توان از این سایبان هایی که قابلیت جابجایی هم دارد استفاده کرد. استفاده از این نوع سایبان به عنوان محافظت از خودروها در مقابل تابش آفتاب و رگبارهای شدید، حتی در فضاهای خانگی هم همچون حیاط کاربرد دارد. شما می توانید با کمک این نوع سایبان، پارکینگ اختصاصی برای خود ایجاد کنید. استفاده از سایبان اکاردئونی ثابت برای فضاهایی همچون پارکینگ شخصی را به شما پیشنهاد می کنیم زیرا معمولا دراین بخش خودروی خود را پارک می کنید و کمتر نیاز به بستن آن است. در مقابل سایبان اکاردئونی برقی و اتوماتیک را برای فضاهای بازی که گسترده هستند، پیشنهاد می کنیم چرا که باز و بسته کردن آن ها، با دست بسیار دشوار و زمان بر خواهد بود.

قیمت سایبان آکاردئونی

این سایبان ها همانند دیگر سایبان ها استفاده متنوعی دارند. از این سایبان ها برای حیاط خلوت، پارکینگ، رستوران و کافی شاپ هم می توان استفاده کرد. قیمت سایبان برقی و سایبان ثابت با یکدیگر متفاوت است. بدیهی است که سایبان برقی گران تر از نوع ثابت است. در سایبان برقی یک عدد موتور الکتریکی بر روی سازه نصب می شود که با کمک بازویی آن، باز  عملیات باز و  بسته شدن انجام می شود. استفاده از سایبان برقی، کار مصرف کننده را به شدت راحت می کند چرا که همه چیز از راه دور قابل کنترل است. اما اگر قیمت سایه بان برقی برایتان به صرفه نیست، می توانید از نوع ثابت آن استفاده کنید که قیمت های بسیار ارزان تری دارند. اگر می خواهید به طور دقیق قیمت سایبان مورد نیازتان را بدانید باید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا نوع کار و اندازه آن مشخص شود. بدیهی است که سایبانی که در متراژ بزرگتر مورد استفاده قرار می گیرد، متریال بیشتری نیاز دارد و هزینه بیشتری نیز، برای مصرف کننده خواهد داشت.

 

نصب سایبان آکاردئونی

با این که سایبان های ساده، نصب پیچیده ای ندارند اما انواع سایبان ها و تنوع مدل هایشان باعث شده تا حتی ساده ترین سایبان ها هم توسط متخصص نصب شود. برخی از سایبان ها که حتما باید توسط متخصص نصب شوند. دلیل آن هم، تخصصی بودن این کار است که باید توسط افراد با تجربه انجام شود. اگر نصب سایبان به درستی انجام نشود، در همان ابتدای مصرف، ممکن است آسیب به بدنه یا موتور آن وارد شود. دلیل دیگری که نصب سایبان توسط متخصص را الزامی می کند، خدمات پس از فروشی است که از متخصص می توانید دریافت کنید. متخصص به طور کامل عملکرد سایبان را به شما توضیح می دهد. در بسیاری از موارد، پشتیبانی فروش خوبی را هم در صورتی که نصب توسط متخصص شرکت انجام شود، طی سال های آتی مشاهده خواهید کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اسکرول به بالا
×

سلام!

جهت پشتیبانی و هرگونه پرسش، می توانید از طریق واتس اپ با کارشناسان بام تک در ارتباط باشید.

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟