سایبان پارکینگ خودرو

تصور سوار شدن بر ماشینی که ساعت ها زیر نور آفتاب قرار گرفته است، در روزهای تابستانی دشوار است. سایبان متحرک پارکینگ یکی از بهترین روش ها برای خنک کردن ماشین هایی است که مستقیما مقابل نور خورشید قرار می گیرند. استفاده از سایبان ها از قدیم الایام رایج بوده است. بشر همواره در روزهای آفتابی برای فرار از گرمای خورشید، به دنبال سایه ای برای خنک شدن خود می گشته و امروزه، استفاده از آن ها نه تنها نقش خنک سازی دارد، بلکه در زیبایی و معماری نیز، اهمیت ویژه ای دارد. سایبان پارکینگ خودرو با عملکردی که دارد، باعث کاهش دمای زیرین خود تا 15 درجه می شود.

سایبان ثابت پارکینگ

چرا از سایبان خودرو استفاده کنیم؟

مهمترین دلیل استفاده از سایبان خودرو، نقش محافظتی آن در برابر گرما و نور خورشید است. نور خورشید اگر مستقیما به خودرو بتابد، نه تنها دمای درون خودرو بالا می رود و موجب داغ شدن فرمان خودرو و دیگر بخش های آن می گردد، بلکه باعث رنگ پریدگی روکش خودرو نیز خواهد شد.

سایبان پارکینگ، خودرو را از شرایط بد جوی همچون برف و باران محفوظ نگاه می دارد. خودروی شما نیز کمتر دچار آلودگی می شود و نیازی به شستشوی دوباره ندارد.

سایبان پارکینگ خودرو، به ویژه در حیاط های خانگی، برای افرادی که پارکینگ ندارند بسیار کاربردی است. با کمک این سایبان می توان محیطی کاملا اختصاصی ایجاد کرد که خودروی خود را درون آن قرار دهید. نکته قابل توجه، عدم نیاز به مجوز شهرداری است. با کمک این سایبان بدون اخذ مجوز می توانید مکانی ایده ال برای خودروی خود بسازید.

سایبان برقی پارکینگ

سایبان ها در دو نوع ثابت و متحرک تولید می شوند. در نوع ثابت آن، سازه فیکس می شود و دیگر نمی توان به راحتی آن را باز و بسته کرد. سایبان پارکینگ ثابت برای مکان هایی که همیشه به عنوان پارکینگ مورد استفاده قرار می گیرند و تردد بالایی دارند مناسب است.

در سایبان برقی که مدل جدیدتری نسبت به سایبان های ثابت هستند، سازه قابلیت باز و بسته شدن اتوماتیک را دارد. سایبان برقی پارکینگ بی شک کیفیت بالاتر و کارکرد ساده تری دارد. با کمک سایبان برقی می توانید در هر ساعت از شبانه روز، سایبان را باز و بسته کنید. در ساختمان هایی که فضای کمی دارند، اگر می خواهید که از بخشی از فضا به عنوان پارکینگ خودرو استفاده کنید، حتما سایبان برقی پارکینگ را انتخاب کنید تا در ساعاتی که در منزل نیستید، سایبان بسته شود.

سایبان پارکینگ اداری

پارکینگ های اداری بزرگتر از پارکینگ های شخصی هستند و بدیهی است که سایبان های پارکینگ اداری باید بزرگتر باشند. سایبان پارکینگ های اداری حداقل قابلیت توقف سه ماشین را دارند و در نوع بزرگتر آن، بیش از 30 خودرو زیر آن جای می گیرند. این سایبان ها معمولا از جنس پارچه ای هستند.

سایبان های چادری برای پارکینگ خودرو

استفاده از پارچه در ساخت سایبان های پارکینگ، مزیت های ویژه ای دارد. پارچه ای که در سازه سایبان پارکینگ ماشین به کار می رود، از نوع پارچه های کششی است که قابلیت انعکاس اشعه UV را دارد. این پارچه ها گرما را از خود عبور نمی دهند و خنکی خوبی در زیر سقف ایجاد می کنند. از طرفی سبک هستند که باعث می شود ماندگاری بالا داشته باشند و به راحتی باز و بسته شوند. همین امر موجب شده تا استفاده از سایبان چادری برای پارکینگ خودروها رایج شود.

از سایبان پارکینگ در کجاها استفاده می شود؟

هر جایی که نیاز به پارکینگ داشته باشد و فضای مناسبی داشته باشد می تواند گزینه استفاده از سایبان باشد. در برج هایی که پارکینگ ندارند، مغازه هایی که فضای مناسبی برای پارک خودرو دارند، ادارات و محوطه بیمارستان ها، ایستگاه های تاکسی رانی و … می توان از این نوع سایبان ها استفاده کرد.

قیمت سایبان پارکینگ خودرو چقدر است؟

قیمت سایبان خودرو را فاکتورهای متعددی تعیین می کند. یکی از این فاکتورها متراژی است که سایبان در آن نصب می شود. کیفیت پارچه و میزانی که برای پوشش سایبان نیاز است، عامل دیگر تعیین کننده قیمت است. دوخت پارچه، دوخت جوش، طراحی سازه و آپشن هایی که روی آن قرار می گیرد، تعیین کننده قیمت نهایی سایبان خودرو است.

روش نصب و اجرای سایبان پارکینگ

در ابتدا فوندانسیون در محل درخواستی، اجرا می شود. سپس سازه سایبان که معمولا آلومینیومی است نصب می شود. بر روی سازه پارچه قرار می گیرد. در صورتی که سایبان پارکینگ برقی را انتخاب کرده باشید، موتور و بازویی بر روی سازه نصب می شود تا باز و بسته شدن آن به صورت اتوماتیک انجام شود. در سایبان برقی، ریموت برای کنترل باز و بسته شدن به مشتری داده می شود.

مزیت های سایبان خودرو

استفاده از سایبان خودرو و ایجاد پارکینگ با این روش، مزیت های ویژه ای دارد.

محدودیتی در طراحی سایبان وجود ندارد از این رو می توانید به این کالا به عنوان یک عنصر دکوراتیو هم نگاه کنید. به ویژه در فضاهای بزرگی که به علت تعدد خودرو، فضای کافی برای پارکینگ ها پیش بینی نشده است.

سازه ماندگاری بالایی دارد چرا که بدنه آن از آلومینیوم است که زنگ نمی زد و پارچه آن از بهترین نوع پارچه کشی است که قابلیت اشتعال ندارد و در مقابل نور آفتاب نیز، تغییر نمی کند.

پارچه سایبان در برابر وزش شدید باد مقاوم است و در برابر بارش برف و باران نیز، تغییری نمی کند.

سایبان خودرو را می توانید در انواع طرح و رنگ سفارش دهید/ محدودیتی در رنگ و طرح آن وجود ندارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اسکرول به بالا
×

سلام!

جهت پشتیبانی و هرگونه پرسش، می توانید از طریق واتس اپ با کارشناسان بام تک در ارتباط باشید.

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟