مزایای خرید سقف جمع شو

سقف جمع شونده تحول بزرگی در دکوراسیون داخلی و خارجی ایجاد کرده است. دکوراسیون نه تنها تاثیر مثبتی در حال و روحیه آدمی دارد، بلکه می توان به عنوان یک گزینه مهم در فروش بیشتر محصول و کالا هم روی آن حساب کرد. اگر قصد خرید سقف جمع شو را دارید اما هنوز در خرید آن تردید دارید، با مزایای خرید سقف جمع شو آشنا شوید و با خیالی راحت، خرید خود را انجام دهید.

سقف جمع شو

محافظت در برابر نور آفتاب و اشعه UV

با این که نور خورشید و گرمای آفتاب در بسیاری از روزها دلنشین است اما همین نور، دارای اشعه UV است و سرطان زا است. استفاده از سقف جمع شو در حیاط خانه و استخرهای خانگی، کمک می کند تا از نور آفتاب و اشعه یو وی در امان بمانید. ایجاد سایبان در محیط های تجاری هم، باعث می شود تا مشتری احساس احترام و ارزش گذاری شما را نسبت به خود دریافت کند. همین موضوع ساده می تواند تاثیر چشمگیری در افزایش مشتری های یک فروشگاه یا رستوران داشته باشد.

استفاده از فضاهای بلا استفاده

با کمک سقف جمع شو می توان فضایی را ایجاد کرد که تا قبل از آن بلا استفاده بوده است. مثلا کافی شاپ ها می توانند در فضای بیرونی خود، با کمک سایبان جمع شونده و یا سقف جمع شو، محیطی مناسب برای حضور مشتریان خود استفاده کنند. از این طریق به افزایش مشتری خود نیز، کمک خواهند کرد.

مکانی دنج و خنک بسازید

با کمک سقف جمع شو می توانید مکانی دنج و خنک داشته باشید. فرقی نمی کند چه نوع مصرفی داشته باشید. مصرف تجاری یا مصرف خانگی از سقف جمع شو، در نهایت محیطی دنج و خنک می سازد. در محیط خانه می توانید از سقف جمع شو در پاسیو، سقف جمع شو در استخر، سقف جمع شو در حیاط خانه و بالکن استفاده کنید. در محیط های تجاری هم می توان به سقف جمع شو در رستوران ها، کافی شاپ ها، هتل ها، پارکینگ ها و گلخانه ها اشاره کرد.

در مصرف انرژی صرفه جویی کنید.

یکی از مهمترین مزایای خرید سقف جمع شو، صرفه جویی در مصرف انرژی است. در تابستان ها که کولر نقش مهمی در خنک کردن هوا دارد، می توان با نصب سقف جمع شو، بخش هایی از خانه را خنک تر کرد. مثلا سقف جمع شو در بالکن ها، کمک به خنک شدن هوای بالکن می کند. در این صورت کافی است که درب بالکن را باز بزارید تا به صورت طبیعی از هوای خنکی که در جریان خواهد بود، لذت ببرید. سایبان جمع شو بر روی کولرها هم، از دیگر مواردی است که کمک به مصرف کمتر انرژی می کند. اگر برای کولرهای خود، سایبان تهیه کنید، بدنه فلزی کولر، در روزهای آفتابی داغ نمی کند و هوادهی آن، بهتر و خنک تر می شود.

سقف جمع شونده رستوران

سقف جمع شو از ورود گرد و غبار پیشگیری می کند!

ورود گرد و غبار به مکانی که محافظت شده است، حس ناخوشایندی را ایجاد می کند. مثلا استخری را در نظر بگیرید که در حیاط خانه تان، وجود دارد. اگر این استخر با محفظه ای محافظت نشود، بعد از چند روز، روی آب، حشرات، برگ، گرد و غبار و ذرات دیگری می نشینند. حال اگر از سقف جمع شو در این استخر استفاده شود، گرد و غبار و سایر مواردی که گفته شد، وارد آب نمی شوند. سقف جمع شو در بالکن هم، دقیقا همین کار را انجام می دهد. با استفاده از سقف جمع شو کف بالکن، معمولا تمیز است و نیازی به شستشوی مداوم ندارد. اگر سقف جمع شو بالکن خود را در نوعی که به طور کامل، فضای بالکن را می بندد، انتخاب کنید، دیگر حتی می توانید یک گلخانه مناسب هم در بالکن خود ایجاد کنید. از دیگر مزایای سقف جمع شو، جلوگیری از ورود باران و برف است که این مورد هم، در فصل های سرد، کاربرد دارد.

ایجاد محیطی ارزان، برای کسب و کار

یکی از مهمترین ویژگی های سقف های جمع شو، قیمت به صرفه آن ها نسبت به ساخت محیطی با همان ابعاد و مصالح ساختمانی است. با کمک سقف جمع شو، نه تنها ظرافت و زیبایی را به محیط می آورید، بلکه می توانید کسب و کار مناسبی هم راه بیاندازید. مثلا می توانید با کمک سقف جمع شو، گلخانه ای زیبا در شهر تاسیس کنید. هر زمانی که نیاز به آفتاب داشتید، سقف را باز کنید و هر زمانی که نیاز به سایه و خنکی داشتید، سقف را ببندید. در این صورت نه تنها گل ها رشد مناسبی خواهند داشت، بلکه شما هم هزینه کمتری را صرف خواهید کرد.

تنوع رنگی و مدل در سقف های جمع شو

از دیگر مزایای مهم و قابل توجه در سقف های جمع شو، تنوع رنگی و مدلی آن است. افرادی که قصد خرید سقف جمع شو را دارند می توانند بر اساس دکوراسیون خود، طرح ها و رنگ های مختلف سقف جمع شو را انتخاب کنند. حتی می توانند بر روی سقف جمع شو، برند خود را تبلیغ کنند.

سقف جمع شو برقی

سقف جمع شو هم به صورت دستی و هم به صورت برقی در بازار وجود دارد اما استفاده از سقف جمع شو برقی، مزیت های بیشتری دارد. اگر قصد خرید سقف جمع شو را دارید، بهتر است کمی بیشتر هزینه کنید تا در باز و بسته کردن آن، انرژی زیادی را صرف نکنید. در سقف جمع شو برقی با کمک ریموت، از فاصله 50 متری می توانید، در هر زمان از شبانه روز، سقف را باز و بسته کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اسکرول به بالا
×

سلام!

جهت پشتیبانی و هرگونه پرسش، می توانید از طریق واتس اپ با کارشناسان بام تک در ارتباط باشید.

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟