سقف جمع شونده

سقف جمع شونده یک سازه متحرک است که به کمک آن می‌توان دمای محیط را با توجه به نیاز خود برای حفظ آرامش محیط تنظیم کرد. این سازه از متریال مختلفی ساخته می‌شود و این امکان را به شما می‌دهد تا از تابش مستقیم و آزار دهنده خورشید و یا از نفوذ سرما، باد و باران جلوگیری کنید.
استفاده از سقف متحرک جمع شونده این مزیت را دارد که در هر زمانی که بخواهید آن را جمع کرده و از آب و هوای محیط بهرمند شوید.

در زمان استفاده از سقف های متحرک جمع شونده نگران کاهش نور نباشید. سقف متحرک پارچه‌ای به نوعی طراحی شده است که نور از آن رد می‌شود و مانند سقف‌های پلاستیکی باعث داغ شدن محیط زیر چادر نمی‌شود. سقف جمع شونده یک انتخاب مناسب برای بالکن‌، پشت بام و حیاط ساختمان های اداری، مجموعه های تفریحی، استخرهای رو باز و… است.

 

جنس انواع سقف جمع شونده:

سقف های جمع شونده با جنس آلومینیومی، پارچه ای و شیشه ای در بازار داخلی ایران وجود دارد، سقف های متحرک در رنگ ها و طرح های متنوعی برای هر سلیقه و مطابق با نیاز هر فرد طراحی می‌شود.

این سازه متحرک امکان نصب به صورت ریلی، روی دیوار حاشیه مجموعه و یا ایستادن بر روی یک پایه را دارد. در بسیاری از مدل‌های سقف‌های جمع شونده پروفیل‌های آلومینیومی طراحی شده و در بخش جلویی سیستم لوله‌هایی وجود دارد که هنگام بارش باران، نقش ناودان را ایفا کرده و آب باران را به سمت زمین و یا به داخل فاضلاب هدایت می‌کند.

نصب سقف تاشو یک انتخاب بی‌نظیر برای محیط‌های کاری است؛ زیبایی و نظم موجود در  طراحی این محصول تاثیر زیبایی در دکوراسیون محیط دارد. با استفاده از سقف متحرک جمع شونده می‌توانید از یک فضای خالی و غیرقابل استفاده، به طور مثبتی بهره‌مند شوید.

 

مکانیزم سقف‌های جمع شونده:

سقف جمع شونده بام‌تک، سازه‎‌ای برقی است؛ این محصول با استفاده از یک موتور برق حرکت کرده و باز و بسته می‌شود و به وسیله انواع کنترل‌های رادیویی، کلیدهای نصب شده بر روی دیوار و سنسورهای باد، باران و آفتاب قابل کنترل است.

سقف جمع شو برقی با کمک یک ریموت، از فاصله 50 متر قابلیت باز و بسته شدن در هر ساعت از شبانه روز را دارد. استفاده از سقف‌های متحرک برقی، باعث صرفه‌جویی در مصرف انرژی می‌شود. برای مثال نصب سقف متحرک در بالکن می‌تواند از ورود گرما در تابستان و نفوذ سرما در زمستان جلوگیری کند.

قیمت سقف های جمع شونده:

اگر قصد پوشاندن یک محیط سر باز را دارید پیشنهاد ما به شما استفاده از سقف‌های متحرک و جمع شونده به جای هر محصول دیگری است. این سازه قیمت مناسبی دارد و هزینه آن در مقایسه با ساخت یک محیط با استفاده از مصالح  ساختمانی، بسیار پایین‌تر و به‌صرفه‌تر است. زیبای، استحکام و قیمت مناسب این محصول به نوعی است که افراد برای ساخت انواع گلخانه ، آلاچیق و… از آن استفاده می‌کنند.

با این حال قیمت نهایی این محصول با توجه به جنس، ابعاد محیط و… متغیر است.

نحوه گارانتی سقف های جمع شونده:

گارانتی سقف های متحرک بهش های مختلفی دارد و هر یک از قطعات استفاده در محصول بین ۲ تا ۵ سال ضمانت تغییر و تعویض دارد .مجموعه‌ی بام تک موتور های سقف ها را بر اساس اصل ضمانت ارائه شده از سوی کمپانی سان فی بین ۲ تا ۵ سال ارائه میدهد و مشتریان مستقیما با شرکت بام تک در ارتباط است . سیستم لایتینگ سقف تا تا ۳ سال ، پارچه ها تا ۵ سال و رنگ آلمینیوم تا ۵ سال ضمانت دارد

استفاده از سقف‌های جمع شونده بام تک، انتخابی درست برای بهبود زیبایی و کارایی یک فضا.

جهت سفارش انواع سقف متحرک، میتوانید با همکاران ما در شرکت بام تک، با بیش از 10 سال تجربه در زمینه تولید و نصب و اجرا انواع سقف متحرک در تماس باشید.
شماره تماس شرکت: 02122392985

بام تک در سال 2010 فعالیت خود را با واردات و مونتاژ سقف جمع شونده آغاز کرده است. این شرکت معتبر با داشتن بیش از 10 سال تجربه در زمینه طراحی و نصب سقف‌های جمع شونده می‌تواند به شما  در داشتن یک فضای متفاوت و بی‌نظیر کمک شایانی کند.

عوامل متعددی  مانند مدل سقف ، شکل سقف و نوع متریال به کار برده شده در سقف ها در بحث قیمت گذاری در سیستم بام تک تاثیر گذار است.

شیب استاندارد سقف های محرک بام تک ۱۰ تا ۱۵ درصد می‌باشد.

تمام سقف های متحرک موجود در مجموعه‌ی بام تک با استفاده از یراق آلات پلاستیکی و اورنگ هایی ابند هستند.

خدمات پس از فروش مجموعه ی بام تک با استفاده ی از مواد و متریال مخصوص برای نظافت و شستشو به صورت دوره ایی بنا به درخواست کارفرما انجام می دهد.

اجرای سقف های متحرک بستگی به ابعاد پروژه دارد .  به طور مثال تیم تخصصی بام تک  یک پروژه با ابعاد ۱۰۰ متر مربع را میتواند در بازه زمانی ۲ الی ۳ روز اجرا کند . اما زمان اجرای سقف های المینیمومی ۲ برابر سقف های پارچه ای است.

برند ها بامتک را برای سقف متحرک رستوران خود انتخاب کردند

سقف رستوران بنلی اندرزگو

رستوران روکا - بلوار اندرزگو

اسکرول به بالا
×

سلام!

جهت پشتیبانی و هرگونه پرسش، می توانید از طریق واتس اپ با کارشناسان بام تک در ارتباط باشید.

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟