سقف متحرک شیشه ای

سقف متحرک یک سازه‌ مدرن و کاربردی برای استفاده بهینه از فضا است، سقف‌ متحرک شیشه ای بام تک از ایمن‌ترین و لوکس‌ترین محصولات موجود در بازار است که قابلیت اجرا در مکان‌های مختلف را دارد. سقف جمع شونده شیشه ای، ترکیبی از هنر و مهندسی است؛ با استفاده از این سقف، می‌توان از هر آب‌ و هوایی، لذت برد.

نحوه کار کرد و نصب سقف های جمع شونده شیشه ای:

سقف متحرک با استفاده از موتور برق قابلیت باز و بسته شدن دارد؛ موتور برقی این سازه توسط مهندسین ایتالیایی طراحی شده، که قدرت و کیفیت بسیار بالایی دارد. سقف‌های برقی شیشه‌ ای با استفاده از ریموت کنترل، اپلیکشن و… باز و بسته می‌شود.

نصب سازه‌های متحرک در مقایسه با سقف‌های سیمانی با مصالح ساختمانی، بسیار آسان‌تر است؛ به همین دلیل نیاز به تعطیلی طولانی مدت محیط ندارد. سقف‌ شیشه‌ای متحرک قابلیت احداث برروی پایه‌های آلومینیومی، حاشیه دیوارها و سقف را دارد.

مزایای استفاده از سقف شیشه‌ای:

استفاده از سقف های شیشه ای جمع شونده به دلیل شفافیت و حفظ دمای داخلی محیط، باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می‌شود. در زمان استفاده از سقف متحرک شیشه ای بام‌تک، در هر زمانی از منظره بیرون لذت ببرید.

سقف متحرک بام تک عایقی در مقابل نفوذ حرارت، صدا و باران بوده و مقاومت آن در برابر تنش‌های ‌حرارتی، ضربه و شرایط آب و هوایی، بسیار بالا است. کاربرد دوگانه، سقف های شیشه ای بام تک باعث علاقه دوچندان افراد به نصب این سازه در محیط‌های اداری و تقریحی شده است. از دیگر مزایای سقف شیشه ای متحرک باید به تنوع، ماندگاری، فرم پذیری و زیبایی این محصول اشاره کرد.

این محصول در قالب شیشه‌های رفلکس، مات و… قابل اجرا است.

سیستم روشنایی سقف شیشه‌ای بام تک:

برای افزایش میزان نور در این سازه، می‌توان از چراغ‌های LED خطی یا نقطه‌ای‌ و رسیور نو (با استفاده از ریموت کنترل و یا سیم‌کشی در داخل پروفیل‌ها) استفاده کرد.

چراغ های LED مورد استفاده در سقف های بام تک، از برند سامسونگ کره بوده و کاور پلاستیکی آن‌ها در رنگ های سفید، سیاه، طوسی و کرم موجود هستند. با توجه به نیاز مشتریان می‌توان از سیستم دیمر، برای کنترل شدت روشنایی چراغ‌ها بوسیله ریموت، استفاده کرد.

کاربرد سقف‌ متحرک شیشه‌ای بام تک:

سقف‌های شیشه‌ای به دلیل حفظ نور محیط، در ساخت گلخانه‌های خصوصی، بالکن‌ها، روف گاردن‌، حیاط رستوران‌، استخرها و… کاربرد دارد.

مشخصات فنی سقف متحرک شیشه‌ای:

سقف متحرک شیشه ای، لوکس ترین نوع سقف برقی است، که با ترکیبی از آهن، آلومینیوم و شیشه دوجداره لمینت سکوریت نشکن، ساخته می‌شود؛ در طراحی این سازه از پنل‌های شیشه‌ای در قاب‌های الومینیومی استفاده شده تا مقاومت آن را افزایش دهد.

برای حفظ امنیت و آسایش افراد از لمینت در شیشه‌ها استفاده می‌شود؛ وجود لمینت باعث افزایش مقاومت و جلوگیری از ریزش شیشه، در زمانه بروز می‌شود.

طراحی دکور و فضا در محیط‌های اداری، مسکونی و تفریحی تاثیر زیادی در حفظ آرامش و بهبود عملکرد افراد دارد.

ابعاد:

میتوان گفت در مجموعه ی بام تک به دلیل موجود بودن پروفیل های با کیفیت در ریل هایی با مقاطع بزرگ، تجهیزات و ماشین آلات بروز و تخصصی در زمینه استاندارد تولید سقف متحرک که به دلیل ابعاد بزرگ تجهیزات نیاز به تامین فضای مناسب می باشد که مجموعه بام تک کارخانه با مساحت 6000 مترمربع قادر به استفاده از این تکنولوژی می باشد، وجود این تجهیزات این امکان را می دهد که پروفیل را یکدست رنگ کند و پروژه های بزرگ را به صورت حرفه ایی اجرا کند.

تعداد موتور ها درسقف متحرک شیشه ای:

در سقف هایی با متراژ بالاتر از دو موتور به صورت کوبلار و مشترک استفاده میشود که قدرت باز و بسته شدن سقف ها داشته باشند. این نکته قابل ذکر است که موتور های تحت لیسانس سان فی برای جلوگیری از استهلاک ، خرابی ، گیرپاژ یا سوختن موتور بعد از یک یا دو بار باز و بسته شدن سقف ها به طور خودکار به مدت ۳۰ دقیقه خاموش میشود و مجددا شروع به کار میکند که این اتفاق ممکن است در بسیاری از پروژه ها اتفاق بیفتد که برای عملکرد بهتر متور اتفاق خوبی است .

نحوه گارانتی سقف های متحرک شیشه ای:

گارانتی سقف های متحرک بهش های مختلفی دارد و هر یک از قطعات استفاده در محصول بین ۲ تا ۵ سال ضمانت تغییر و تعویض دارد .مجموعه‌ی بام تک موتور های سقف ها را بر اساس اصل ضمانت ارائه شده از سوی کمپانی سان فی بین ۲ تا ۵ سال ارائه میدهد و مشتریان مستقیما با شرکت بام تک در ارتباط است . سیستم لایتینگ سقف تا تا ۳ سال ، پارچه ها تا ۵ سال و رنگ آلمینیوم تا ۵ سال ضمانت دارد.

 بام‌تک بزرگترین مجری سقف‌های متحرک در ایران و خاورمیانه با بیش از ده سال تجربه آماده ارائه انواع خدمات مشاوره و نصب و راه اندازی سقف متحرک در ایران می باشد. جهت ارتباط با کارشناسان فروش می توانید از شماره تماس 02122392985 استفاده نمایید.

عوامل متعددی  مانند مدل سقف ، شکل سقف و نوع متریال به کار برده شده در سقف ها در بحث قیمت گذاری در سیستم بام تک تاثیر گذار است .

شیب استاندارد سقف های محرک بام تک ۱۰ تا ۱۵ درصد می‌باشد

تمام سقف های متحرک موجود در مجموعه‌ی بام تک با استفاده از یراق آلات پلاستیکی و اورنگ هایی ابند هستند.

خدمات پس از فروش مجموعه ی بام تک با استفاده ی از مواد و متریال مخصوص برای نظافت و شستشو به صورت دوره ایی بنا به درخواست کارفرما انجام میدهد .

اجرای سقف های متحرک بستگی به ابعاد پروژه دارد .  به طور مثال تیم تخصصی بام تک  یک پروژه با ابعاد ۱۰۰ متر مربع را میتواند در بازه زمانی ۲ الی ۳ روز اجرا کند . اما زمان اجرای سقف های المینیمومی ۲ برابر سقف های پارچه ایی است

اسکرول به بالا
×

سلام!

جهت پشتیبانی و هرگونه پرسش، می توانید از طریق واتس اپ با کارشناسان بام تک در ارتباط باشید.

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟