سقف جمع شونده پارچه ای یک سیستم پوشش پارچه ای و آلومینیومی است که با کمک موتور برقی کار میکند و درست مانند سقف یک ماشین کروکی باز و بسته میشود. سقف متحرک پارچه ای ، پوششهای مقاوم در برابر باران، آفتاب و باد را برای انواع تراس و بالکن ارائه میدهد. به دلیل بهره بردن از تنوعی مناسب در اندازه و طراحی میتوان از سقف متحرک در انواع محیط های بزرگ و کوچک استفاده کرد. سقف های جمع شونده با سربلند بیرون آمدن از آزمونهای بسیار دشوار در کنار تجربه ی عوامل تولید وعده ی کیفیت بی نظیر و راحتی منحصر به فردی را به شما میدهد.

مزیت های استفاده از سقف متحرک پارچه ای:

این سقفها در هنگام باز بودن در برابر نور شدید، بارانهای سیل آسا و باد محافظت میکنند. وقتی بسته باشد، به شما امکان لذت بردن از آفتاب را بدون حس ابری بودن می دهد. ساختار خود متکی این محصول حتی در برابر بادهای شدید هم به خوبی مقاومت میکند. موتور برقی تمام زحمت باز و بسته کردن سقف محافظ ِ ضد آب را میکشد.
سقف متحرک پارچه ای در واحد های تکی با عرض حداکثر ۶٫۵ و طول حداکثر 10متری قابل سفارش است .برای استفاده در محیط های بزرگتر میتوان با جفت کردن این واحد ها به هر اندازه و طرح دلخواه (مثل لچکی) دست یافت. این سیستم را می‌توان با اتکای بخشی از آن به دیوار ساختمان برپا کرد و یا در هر منطقه به صورت خود متکی ساخت.

سقف متحرک دپارتمان روشا

متریال و اجرا سقف متحرک پارچه ای:

پارچه ی PVC مقاوم در برابر پارگی با اتصال به تیرک های آلومینیومی مقاوم، امکان مقاومت سقف را در هنگام باز بودن در مقابل بادهایی با قدرت ۸ در مقیاس بیفورت فراهم میکند ( بادی که هیچ کس دوست ندارد در هنگام وزیده شدن در مقابل آن بایستد) .حداقل شیب ۸ درجه آب باران را به سمت جلو وسیستم زه کشی روانه میکند و از آنجا نیز به کمک لوله ی جلویی مستقر در تیرک نگه دارنده به سمت زمین یا فاضلاب ریخته خواهد شد.
با توجه به شرایط ساختاری سیستم میتوان تیرک های حمایتی جلویی را درون بتن قرار داد یا به کف پاسیو پیچ کرد. اطراف و جلوی سقف متحرک پارچه ای را میتوان به کمک تجهیزاتی از قبیل درب های شیشه ای ریلی، تاشو ، پرده های عمودی، سقف های جانبی و یا به سادگی و با استفاده از پنلهای شیشه ای ثابت محفوظ کرد.تمام اینها با توجه به موقعیت شمالی ،جنوبی،شرقی، غربی و ساختمانی که سیستم به آن تکیه دارد و خود به عنوان محافظ عمل میکند به سیستم شما اضافه میشوند.

این سیستم به خوبی با محیط زندگی شما هماهنگ شده و کنترل فوق العاده ای بر روی آب و هوای متنوع محل زندگی تان بدست میدهد. به کمک این سیستم کنترل بی نظری بر روی نور آفتاب، گرما و باد در یک محیط خارجی خواهید داشت و میتوانید از پاسیو یا ایوان خانه تان نهایت استفاده را در تمام سال داشته باشید.
به کمک انواع کنترل های رادیویی ، کلید های روی دیوار و سنسورهای باد باران و آفتاب میتوان به آسانی کل سیستم را مدیریت کرد. این سیستم های کنترلی شما را قادر میسازند تا بدون هیچ زحمتی در هر شرایط جوی به مدیریت گرما، نور و غیره بپردازید و با استفاده از نورپردازی و سیستم گرمایشی کم مصرف حتی شبهای سرد زمستان را با اقامتی دلچسب در بیرون خانه سپری کنید.
وقتی که سقف به کمک چهارچوب مقاوم آلومینیومی و پارچه ی ضد پارگی Upvc به محکمی بسته شد ، دیگر خیالتان بابت هر آب و هوایی حتی بارش برف راحت باشد.

جنس پارچه یا پوشش سقف متحرک پارچه ای از چیست؟

پارچه ها تنوع بسیار زیادی دارند که مجموعه‌ی بام تک از بهترین برندها  مانند سرجی فراری فرانسه یا سی او ان بلژیک یا یک برند کره ایی استفاده میکند . پارچه ها ۵ لایه هستند که از دو لایه پی وی سی که خاصیت آببند بودن و ایجاد یک غشاء برخورد است . یک لایه نازک پلی اورتان که حکم عایق حرارتی پارچه ها را دارد استفاده میشود . همچین دو لاک یو وی که در واقع اثرات یو‌ وی خورشید را خنثی میکند و مانع پوسیدگی پی وی سی میشود تشکیل شده است

جنس پارچه سقف متحرک پارچه ای

تعداد موتور های سقف متحرک پارچه ای

سقف های پارچه تا ۵۰ متر مربع با یک موتور اجرا می‌شوند. در سقف هایی با متراژ بالاتر از دو موتور به صورت کوبلار و مشترک استفاده میشود که قدرت باز و بسته شدن سقف ها داشته باشند. این نکته قابل ذکر است که موتور های تحت لیسانس سان فی برای جلوگیری از استهلاک ، خرابی ، گیرپاژ یا سوختن موتور بعد از یک یا دو بار باز و بسته شدن سقف ها به طور خودکار به مدت ۳۰ دقیقه خاموش میشود و مجددا شروع به کار میکند که این اتفاق ممکن است در بسیاری از پروژه ها اتفاق بیفتد که برای عملکرد بهتر متور اتفاق خوبی است

نحوه عملکرد سقف جمع شونده پارچه ای:

به دلیل آن‌که پارچه ی این سقف نمیتواند مانند سایرسقف ها به دور میله ی پشتی بپیچد و مورد حفاظت قرار بگیرد، از جنسی بسیار مرغوب و با دوام ساخته شده است. پارچه ی سقف هنگام جمع شدن به شکل چین دار بسیار مرتب و با نظمی در آمده و زیر محافظ آلومینیومی کار گذاشته شده در چهار چوب قرار میگیرد.
پروفیل های آلومینیومی بخش جلویی سیستم دارای لوله هایی هستند که هنگام بارش باران نقش ناودان را ایفا کرده و آب باران را به قسمت دلخواه شما روانه میکنند.
کنترل سقف همیشه با موتور برقی و کنترلی مناسب شرایط موجود مدیریت میشود.سقف متحرک پارچه ای جام تراس، راه حلی مناسب و به روز برای محیط های خانگی و تجاری است که با کمک مواد بسیار مقاوم و مستحکم برای سالیان طولانی قابل استفاده خواهد بود.

سقف متحرک پارچه ای

انواع سقف جمع شونده پارچه ای:

سقف متحرک پارچه ای مدل Grad

سقف متحرک پارچه ای مدل GRAD

نوع سیستم: شیب دار ساده با حداقل شیب 15%
حداکثر عرض کار: بدون محدودیت
حداکثر طول بازشو: 11.50 متر
استراکچر: تمام آلومینیومی اکسترود شده در کشور ترکیه
سیستم روشنایی: (LED) نقطه ای یا خطی (SAMSUNG) کره
پارچه: 5 لایه بلک اوت شرکت (SIOEN) بلژیک
موتور: 85، 100 و 120 نیوتن (SOMFY) فرانسه
سیستم کنترلی: ریموت وایرلس
یراق آلات: اختصاصی ساخت کشور ترکیه

سقف متحرک پارچه ای

سقف متحرک پارچه ای مدل ARC

نوع سیستم: تمام قوس
حداکثر عرض کار: بدون محدودیت
حداکثر طول بازشو: 11 متر
استراکچر: تمام آلومینیومی اکسترود شده در کشور ترکیه
سیستم روشنایی: (LED) نقطه ای یا خطی (SAMSUNG) کره
پارچه: 5 لایه بلک اوت شرکت (SIOEN) بلژیک
موتور: 100 و 120 نیوتن (SOMFY) فرانسه
سیستم کنترلی: ریموت وایرلس
یراق آلات: اختصاصی ساخت کشور ترکیه

سقف متحرک پارچه ای

سقف متحرک پارچه ای مدل Sector

حداکثر عرض کار: بدون محدودیت
حداکثر طول بازشو: 11 متر
استراکچر: تمام آلومینیومی اکسترود شده در کشور ترکیه
سیستم روشنایی: (LED) نقطه ای یا خطی (SAMSUNG) کره
پارچه: 5 لایه بلک اوت شرکت (SIOEN) بلژیک
موتور: 85، 100 و 120 نیوتن (SOMFY) فرانسه
سیستم کنترلی: ریموت وایرلس
یراق آلات: اختصاصی ساخت کشور ترکیه

توضیحاتی در مورد طول و عرض و ابعاد و اندازه سقف پارچه ای متحرک

مجموعه بام تک قابلیت آن را دارد که سقف  پارچه ای  را به طول ۱۲ متر بدون ستون اجرا کند. میتوان گفت در مجموعه ی بام تک به دلیل موجود بودن پروفیل های با کیفیت در ریل هایی با مقاطع بزرگ تنها شرکت اجراکننده ی پروجکشن ۱۲ متری سقف محرک پارچه ای است و همچنین با دارا بودن تجهیزات و ماشین آلات بروز و تخصصی در زمینه استاندارد تولید سقف متحرک که به دلیل ابعاد بزرگ تجهیزات نیاز به تامین فضای مناسب می باشد که مجموعه بام تک کارخانه با مساحت 6000 مترمربع قادر به استفاده از این تکنولوژی می باشد، وجود این تجهیزات این امکان را می دهد که پروفیل را یکدست رنگ کند و پروژه های بزرگ را به صورت حرفه ایی اجرا کند و همچنین عرض سقف ها ماکزیمم ۴ متر است که میتواند در راستای ریل ها یا کمتر باشد .

توضیحات فنی سقف متحرک پارچه ای:

برای داشتن یک پوشش متحرک داشتن فضائی با شکل هندسی منظم (مستطیل ویا مربع ) الزامی است.در صورتی که استخر و یا فضای تحت پوشش دارای شکل هندسی نا منظمی باشد (بیضی-قلوه ای-لوبیا شکل و غیره ) می بایست با تغییر در حاشیه اطراف ، آن را درون یک شکل هندسی منظم مستطیل ویا مربع با اضلاعی کاملا موازی وهم تراز محاط نموده و پوشش را بر روی آن بصورت منظم اجرا نمود.
در صورت نبود چنین امکانی به اجبار بخشهائی از پوشش میتواند بصورت ثابت طراحی گردد. محل ریل گذاری سقف متحرک در حاشیه استخر یک سطح کاملا صاف و تراز باید باشد و نسبت به حاشیه طرف مقابل نیز از نظر ارتفاع تراز گردد.

نحوه گارانتی سقف متحرک پارچه ای

گارانتی سقف های متحرک بهش های مختلفی دارد و هر یک از قطعات استفاده در محصول بین ۲ تا ۵ سال ضمانت تغییر و تعویض دارد .مجموعه‌ی بام تک موتور های سقف ها را بر اساس اصل ضمانت ارائه شده از سوی کمپانی سان فی بین ۲ تا ۵ سال ارائه میدهد و مشتریان مستقیما با شرکت بام تک در ارتباط است . سیستم لایتینگ سقف تا تا ۳ سال ، پارچه ها تا ۵ سال و رنگ آلمینیوم تا ۵ سال ضمانت دارد

جهت سفارش انواع سقف متحرک، میتوانید با همکاران ما در شرکت بام تک، با بیش از 10 سال تجربه در زمینه تولید و نصب و اجرا انواع سقف متحرک در تماس باشید.
شماره تماس شرکت: 02122392985

عوامل متعددی  مانند مدل سقف ، شکل سقف و نوع متریال به کار برده شده در سقف ها در بحث قیمت گذاری در سیستم بام تک تاثیر گذار است . دل پارچه ایی در سه شکل شیب دار ، نیم کرو و تمام کرو تولید میشود .  در بحث نوع متریال نیز  موتور و نوع پارچه ی استفاده شده در سقف ها اهمیت بالاتری نسبت به سایر قطعات دارد . موتور فرانسوی و پارچه ی بلژیکی یا فرانسوی بالاترین قیمت را دارد .

تمام سقف های متحرک موجود در مجموعه‌ی بام تک با استفاده از یراق آلات پلاستیکی و اورنگ هایی ابند هستند

شیب استاندارد سقف های محرک بام تک ۱۰ تا ۱۵ درصد می‌باشد

خدمات پس از فروش مجموعه ی بام تک با استفاده ی از مواد و متریال مخصوص برای نظافت و شستشو سقف های پارچه ایی به صورت دوره ایی بنا به درخواست کارفرما انجام میدهد .

تحمل وزن در سقف های پارچه ایی بسیار بالا نیست به طور مثال می‌تواند بار برف ۲۰ یا ۳۰ سانتی را میتواند تحمل کند .

اسکرول به بالا
×

سلام!

جهت پشتیبانی و هرگونه پرسش، می توانید از طریق واتس اپ با کارشناسان بام تک در ارتباط باشید.

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟