حضور بامتک در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی در و پنجره و صنایع وابسته

  • خانه
  • اخبار
  • حضور بامتک در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی در و پنجره و صنایع وابسته
حضور بامتک در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی در و پنجره و صنایع وابسته

محمد امین نیلی، مدیرعامل بام تک

70 درصد بازار سایبان و سقف‌های متحرک در اختیار «بام تک» است

بام تک در سـال 2010 فعـالیت خود را با واردات و مـونتاژ سقف جمع شونده و شیشه گیوتینی آغاز کرد. این شـرکت با تکـیه بر تجـربه 10 ساله تولـید و عرضـه سیستم های سقف متحرک، سایه بان برقی، شیشه های اتومات و پرده سقفی توانسـته محصولاتی منطـبق با تکـنولوژی روز دنیا به بازارهای داخلـی و خارجی همچون کشـورهای قطر، عراق، تاجیکستان، ترکمنستان و اکـثر کشـورهای حـوزه قفقاز عرضه کند و در جهت توسعـه اقتصادی و صنعتی کشـور قدم‌هـای بلندی بردارد. این واحـد تولیـدی با کادر مدیریت حـرفـه‌ای، دپارتمان فروش با تجربه، توان تولید و دپوی بالای محصولات، موفق شـده بیش از 70 درصــد سـهـم بازار سایبان و سقف های متحرک را در کشـور تصـاحب کند و به جلـب هرچــه بیشــتر رضایت مشتریان خود ادامه دهد.

در دوازدهمین نمایشگاه در و پنجره و صنایع وابسته پای صحبت محمد امین نیلی، مدیرعامل جوان و خلاق و سخت کوش بام تک نشسته‌ایم که می‌خوانید.

بام تک به تولید چه محصولاتی می‌پردازد؟

مجموعه بام تک در زمینه سقف‌های متحرک و شیشه‌های متحرک طی ۷ سال اخیر فعالیت خود را آغاز کرده و در این زمینه سهم قابل توجهی از فضای هوشمندسازی سیستم‌های نما و سقف‌ها را در سقف ساختمان به خود اختصاص داده است.

مهم‌ترین دستاورد شما تا کنون چه بوده است؟

مجموعه بام تک توانسته سهم ۷۰ درصدی بازار را به خود اختصاص دهد و در زمینه متحرک سازی سقف‌ها و شیشه‌های متحرک توانسته یک فضای ۴ فصله را برای فضای  outdoor تعریف کند.

برنامه های شما برای گسترش فعالیت‌هایتان چیست؟

فضای تولیدی و کارخانه‌ای این شرکت حدود ۲۰۰۰ متر مربع وسعت دارد که نزدیک ۳۰ نفر در آن مستقیما فعالیت دارند و حدود ۲۰ نفر دیگر نیز به صورت غیر مستقیم در حال فعالیت هستند. یکی از برنامه های ما این است که تولیدات کارخانه را  با محصولات متنوع تر و متفاوت تر افزایش دهیم.

آیا صادرات دارید؟

برنامه ما برای صادرات در مرحله اول صادرات به عراق و عمان و حضور در نمایشگاه های اروپایی است. از آنجایی که قیمت تمام شده این محصول نسبت به نمونه خارجی آن قابل رقابت است، بنابراین تا ۵۰ درصد ارزان تر می‌توانیم این محصول را به بازار ارائه دهیم.

آیا از روش های نوین برای تولید محصولات خود استفاده می کنید؟

درحال حاضر این مجموعه از به روز ترین ماشین آلات و تکنولوژی مدرن دنیا در تولید محصولات خود استفاده می‌کند.

در زمینه خدمات پس از فروش و مشتری مداری چه اقداماتی انجم داده اید؟

یکی از وجه تمایز بارز مجموعه ما نسبت به بقیه شرکت‌ها، بحث خدمات پس از فروش است. یک مجموعه جداگانه زیرمجموعه بام تک داریم که به صورت دوره ای سه ماهه و شش ماهه در پروژه‌ها حضور پیدا یافته و سرویس دهی می‌کنند و گارانتی و خدماتی که وجود دارد را تمدید می کنند.

از موانع و مشکلات پیش روی تولید بگویید.

بحث واردات مواد اولیه و نوسانات نرخ ارز تاثیر منفی بر تولید گذاشته است.  همانطور که بقیه تولید کنندگان تحت تاثیر این مشکل هستند و اینکه این نوسانات روی قیمت تمام شده ما تاثیر می‌گذارد و مشتریان نیز در خرید این محصولات دچار مشکل شده اند و بازار صنعت ما تحت تاثیر قرار گرفته است. این مشکلاتی است که در اقتصاد کلان کشور ما وجود دارد و امیدواریم این مشکلات برطرف شوند و مسیر هموار شود که هم کارخانه های تولیدی بتوانند راحت تر فعالیت کنند و هم مشتریان تصمیم گیری بهتری برای خریدشان داشته باشند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اسکرول به بالا
×

سلام!

جهت پشتیبانی و هرگونه پرسش، می توانید از طریق واتس اپ با کارشناسان بام تک در ارتباط باشید.

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟