سقف متحرک آلومینیومی

سقف‌ متحرک آلومینیومی یکی از انواع سقف‌های جمع شونده است؛ که توانسته در مدت زمان کوتاهی جایگزین سقف‌ جمع شونده پارچه ای شود. از آنجایی که قیمت تمام شده سقف‌های آلومینیومی متحرک از دیگر انواع سقف متحرک بیشتر است، امکان باز و بسته شدن دستی برای آن، در نظر گرفته شده است. سقف جمع شونده آلومینیومی، قابلیت برش در ابعاد مختلف، مطابق با نیاز هر فضایی را دارد.

ویژگی‌های سقف متحرک آلومینیومی بام‌تک:

عایق حرارتی و صدا: سقف جمع شونده‌ آلومینیومی مقاومت بالایی در برابر نفوذ صدا و سرما دارد. در طراحی این سازه از پروفیل‌های تو خالی آلومینیومی دولایه استفاده شده که با استفاده از عایق‌های سبک پر می‌شود؛ وجود این عایق‌ها از نفوذ صدا و دمای بیرونی محیط به فضای داخلی جلوگیری می‌کند.

مقاومت و استحکام بالا: این سقف تحمل بالایی در برابر وزن زیاد دارد و به سادگی ‌می‎‌تواند حجم بیش از 50 کیلوگرم برف را  در هر متر مربع، تحمل کند. علاوه‌بر این این نوع سقف در برابر تیزی و ضربه، در مقایسه با نمونه‌های دیگر، مقاوم‌تر است.

حالت تهویه: سقف‌های ریلی آلومینیومی علاوه بر حالت باز و بسته شدن، دارای حالت تهویه هستند. در زمان استفاده از این سازه می‌توانید آن را روی حالت سوم تنظیم کنید و از سایه و هوای مطبوع محیط، به طور همزمان استفاده کنید.

سیستم هدایت آب: این سیستم به جمع‌آوری و هدایت آب باران از سقف به سمت لوله‌های آلومینیومی کناری، که نقش ناودان را دارد، می‌پردازد.

مقاوم در برابر تمامی شرایط آب‌وهوایی: مواد تشکیل دهنده این سازه در برابر رطوبت، اشعه خورشید، آب و برف کاملا مقاوم است. این پروفیل‌ها با رنگ مخصوص آلومینیوم رنگ‌آمیزی شده تا در برابر سیاه شدن، شوره زدن و رطوبت مقاوم باشد.

نحوه کار کرد سقف‌ متحرک آلومینیومی:

سقف جمع شونده آلومینیومی به دو صورت برقی و دستی حرکت می‌کند؛ در مدل برقی باز و بسته شدن آن با استفاده از دکمه، کنترل هدایت کننده و یا به صورت اتوماتیک با سنسورهای حساس به آب و… انجام می‌شود.

در مدل دستی، سازه متحرک به وسیله یک اهرم  قابلیت باز و بسته شدن دارد.

کاربرد سقف جمع شونده آلومینیومی:

در نگاه اول به این سازه، متوجه زیبایی و ظرافت بی‌نظیر آن، در طراحی محصول خواهید شد؛ زیبایی این محصول امکان نصب در هر فضایی، از جمله: رستوران‌ها، استخرها، محیط‌های اداری و مسکونی را فراهم کرده است.

سقف‌های متحرک آلومینیومی در رنگ‌های روشن، تیره، طرح چوب و… قابل تولید است.

مشخصات فنی سقف آلومینیومی متحرک:

این محصول در دو مدل شیب دارSmart R 200  و صاف Smart Select تولید و ارائه می‌شود؛ در مدل سطح صاف، امکان جمع‌آوری آب از روی سطح و انتقال آن از طریق ستون‌های تمام آلومینیوم سازه، به آبریز امکان پذیر است.

سقف جمع شونده آلومینیومی در دو مدل Smart R200 و Smart select کاملا استاندارد بوده با این حال فاقد سیستم روشنایی است؛ شرکت بام تک با استفاده از تیم طراحان حرفه‌ای و کادر فنی مجرب امکان نصب نورهای مختلف در سقف را فراهم کرده است.

ابعاد و اندازه سقف آلمینیومی متحرک

مجموعه بام تک قابلیت آن را دارد که سقف آلمینیومی را تا 7 متر اجرا کند. میتوان گفت در مجموعه ی بام تک به دلیل موجود بودن پروفیل های با کیفیت در ریل هایی با مقاطع بزرگ، تجهیزات و ماشین آلات بروز و تخصصی در زمینه استاندارد تولید سقف متحرک که به دلیل ابعاد بزرگ تجهیزات نیاز به تامین فضای مناسب می باشد که مجموعه بام تک کارخانه با مساحت 6000 مترمربع قادر به استفاده از این تکنولوژی می باشد، وجود این تجهیزات این امکان را می دهد که پروفیل را یکدست رنگ کند و پروژه های بزرگ را به صورت حرفه ایی اجرا کند

تعداد موتور ها در سقف متحرک آلمینیومی.

سقف های آلومینیومی با متراژ ۴۰ متر مربع با یک موتور کار می کنند. در سقف هایی با متراژ بالاتر از دو موتور به صورت کوبلار و مشترک استفاده میشود که قدرت باز و بسته شدن سقف ها داشته باشند. این نکته قابل ذکر است که موتور های تحت لیسانس سان فی برای جلوگیری از استهلاک ، خرابی ، گیرپاژ یا سوختن موتور بعد از یک یا دو بار باز و بسته شدن سقف ها به طور خودکار به مدت ۳۰ دقیقه خاموش میشود و مجددا شروع به کار میکند که این اتفاق ممکن است در بسیاری از پروژه ها اتفاق بیفتد که برای عملکرد بهتر متور اتفاق خوبی است .

نحوه گارانتی سقف متحرک آلمینیومی

گارانتی سقف های متحرک بهش های مختلفی دارد و هر یک از قطعات استفاده در محصول بین ۲ تا ۵ سال ضمانت تغییر و تعویض دارد .مجموعه‌ی بام تک موتور های سقف ها را بر اساس اصل ضمانت ارائه شده از سوی کمپانی سان فی بین ۲ تا ۵ سال ارائه میدهد و مشتریان مستقیما با شرکت بام تک در ارتباط است . سیستم لایتینگ سقف تا تا ۳ سال ، پارچه ها تا ۵ سال و رنگ آلمینیوم تا ۵ سال ضمانت دارد

استفاده از سقف‌های جمع شونده بام تک، انتخابی درست برای بهبود زیبایی و کارایی یک فضا.

جهت سفارش انواع سقف متحرک، میتوانید با همکاران ما در شرکت بام تک، با بیش از 10 سال تجربه در زمینه تولید و نصب و اجرا انواع سقف متحرک در تماس باشید.
شماره تماس شرکت: 02122392985

عوامل متعددی  مانند مدل سقف ، شکل سقف و نوع متریال به کار برده شده در سقف ها در بحث قیمت گذاری در سیستم بام تک تاثیر گذار است . مدل آلمینیومی قیمت بالاتری دارد . مورد دومی که در بحث قیمت گذاری مهم است شکل صفحه می‌باشد . مدل آلمینیومی در دو نوع شیب دار و تخت تولید می‌شود .

شیب استاندارد سقف های محرک بام تک ۱۰ تا ۱۵ درصد می‌باشد

تمام سقف های متحرک موجود در مجموعه‌ی بام تک با استفاده از یراق آلات پلاستیکی و اورنگ هایی ابند هستند

خدمات پس از فروش مجموعه ی بام تک با استفاده ی از مواد و متریال مخصوص برای نظافت و شستشو  سقف های آلومینیومی به صورت دوره ایی بنا به درخواست کارفرما انجام میدهد .

میزان تحمل وزن و بارگزاری در سقف های متحرک آلمینیومی بسیار بالا است به طوری که وزن انسان را هم می تواند تحمل کند.‌

اجرای سقف های متحرک بستگی به ابعاد پروژه دارد .  به طور مثال تیم تخصصی بام تک  یک پروژه با ابعاد ۱۰۰ متر مربع را میتواند در بازه زمانی ۲ الی ۳ روز اجرا کند . اما زمان اجرای سقف های المینیمومی ۲ برابر سقف های پارچه ایی است

اسکرول به بالا
×

سلام!

جهت پشتیبانی و هرگونه پرسش، می توانید از طریق واتس اپ با کارشناسان بام تک در ارتباط باشید.

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟