سقف متحرک اتوماتیک

سقف متحرک اتوماتیک از جدیدترین و به روزترین پوشش‌های اتوماتیک است؛ که در انواع شیشه ‌ای، پارچه‎ ای و آلومینیومی تولید می‌شود. این سقف‌ها یک عایق مناسب در برابر آب و هوای آزار دهنده بیرون بوده که آرامش را برای شما به ارمغان می‌آورد.
سقف متحرک اتوماتیک

کاربرد سقف‌ متحرک:

در محیط‌های مختلف اداری و مسکونی مکان‌هایی وجود دارد که به دلایل مختلفی غیرقابل استفاده هستند؛ با استفاده از سقف های متحرک به سادگی می‌توان استفاده‌ بهینه‌تری از این مکان‌ها داشت.

از سقف های اتوماتیک جمع شونده برای بهبود فضای بالکن‌ها، رستوران‌ها، روف‌گاردن یا ایجاد پارکینگ‌، گلخانه و… استفاده می‌شود.

نحوه کارکرد سقف های متحرک اتوماتیک:

سقف جمع شونده اتوماتیک یک سازه هوشمند است؛ این سقف دارای سنسورهای حساس به شرایط محیطی است، سیستم حرکتی و باز و بسته شدن این سازه به نوعی طراحی شده است که در زمان بارش باران یا افزایش نور شدید (بسته به نیاز مشتریان) به صورت خودکار باز می‌شود؛ تنظیمات اتوماتیک این سازه توسط یک برنامه قابل نصب بر روی تلفن‌های همراه هوشمند، انجام می‌شود.

با این حال امکان باز و بسته شدن سقف در هر زمان، به وسیله ریموت کنترل هم در این محصول تعبیه شده است.

انواع سقف متحرک اتوماتیک:

سیستم اتوماتیک سقف متحرک در سه نوع آلومینیومی، شیشه‌ای و پارچه‌ای تولید شده و قابل اجرا است؛ این سازه امکان نصب بر روی پایه و دیوار را دارد.

سقف اتوماتیک آلومینیومی:

سقف اتوماتیک بهترین انتخاب برای مناطق سرد با بارش‌ بسیار زیاد است؛ این سقف یک عایق حرارتی، نوری و صوتی بسیار قوی است که به صورت ریلی حرکت کرده و در سه حالت باز، بسته و تهویه قرار می‌گیرد.

از ویژگی‌های سقف هوشمند آلومینیومی باید به مقاومت بالای آن در برابر ضربه و سنگینی اشاره کرد؛ این سقف یک انتخاب مناسب برای بالکن‌های مرتفع و روف گاردن‌ها بوده که از نفوذ نور شدید خورشید و سرما جلوگیری می‌کند.

سقف اتوماتیک شیشه ‌ای:

از این سقف بیشتر برای ساخت گلخانه‌ها و محیط‌هایی که در برابر نور مستقیم خورشید قرار ندارد استفاده می‌شود؛ نصب این نوع سازه می‌تواند، در میزان مصرف انرژی (به دلیل حفظ نور محیط) موثر باشد.

سقف متحرک شیشه‌ ای از انواع سازه‌های لوکس است که امکان تماشای منظره بیرون را برای افراد فراهم می‌کند. این سقف در برابر نفوذ آب و دمای بیرون است.

سقف اتوماتیک پارچه ای:

این سقف از ارزان‌ترین سازه‌های اتوماتیک است. سقف پارچه ‌ای بام تک از پارچه باکیفیت و مقاوم  PVC ساخته شده و یک لایه مقاوم در برابر وزش بادهای شدید و نور خورشید است؛ استفاده از این سقف هوشمند می‌تواند در حفظ دمای داخلی محیط موثر باشد.

ویژگی سقف های متحرک اتوماتیک:

  • مقاومت و استحکام بالا با بکارگیری متریال عالی
  • دارای ریموت کنترل (علاوه‌بر سنسورهای حساس به محیط) برای سهولت در باز و بسته کردن سقف
  • طراحی مدرن و منحصربه‌فرد برای حفظ زیبایی محیط
  • قابلیت نصب انواع لامپ‌های LED در سقف، برای حفظ نور محیط
  • انعطاف‌پذیری بالا در طراحی برای نصب آسان، متناسب با نیاز هر فضا
  • دارای سیستم هدایت آب باران
  • و غیره.

 ابعاد و اندازه انواع سقف متحرک:

مجموعه بام تک قابلیت آن را دارد که سقف  پارچه ای  را به طول ۱۲ متر بدون ستون اجرا میشود و در سقف های آلومینیومی تا ۷ متر .

میتوان گفت در مجموعه ی بام تک به دلیل موجود بودن پروفیل های با کیفیت در ریل هایی با مقاطع بزرگ تنها شرکت اجراکننده ی پروجکشن ۱۲ متری سقف محرک پارچه ای است و همچنین با دارا بودن تجهیزات و ماشین آلات بروز و تخصصی در زمینه استاندارد تولید سقف متحرک که به دلیل ابعاد بزرگ تجهیزات نیاز به تامین فضای مناسب می باشد که مجموعه بام تک کارخانه با مساحت 6000 مترمربع قادر به استفاده از این تکنولوژی می باشد، وجود این تجهیزات این امکان را می دهد که پروفیل را یکدست رنگ کند و پروژه های بزرگ را به صورت حرفه ایی اجرا کند. همچنین عرض سقف ها ماکزیمم ۴ متر است که میتواند در راستای ریل ها یا کمتر باشد .

نحوه گارانتی سقف های متحرک:

گارانتی سقف های متحرک بهش های مختلفی دارد و هر یک از قطعات استفاده در محصول بین ۲ تا ۵ سال ضمانت تغییر و تعویض دارد .مجموعه‌ی بام تک موتور های سقف ها را بر اساس اصل ضمانت ارائه شده از سوی کمپانی سان فی بین ۲ تا ۵ سال ارائه میدهد و مشتریان مستقیما با شرکت بام تک در ارتباط است . سیستم لایتینگ سقف تا تا ۳ سال ، پارچه ها تا ۵ سال و رنگ آلمینیوم تا ۵ سال ضمانت دارد

سقف ‌متحرک اتوماتیک نسل جدید سقف‌های جمع شونده است که به صورت خودکار باز و بسته می‌شود. شرکت بام تک ارائه دهنده انواع سقف های اتوماتیک متحرک است، این شـرکت با تکیه بر تجربه 10 ساله خود به تولید و عرضه سیستم‌های سقف متحرک از جمله انواع: سایه‌بان برقی، شیشه‌های اتومات و پرده سقفی در ایران و کشورهای همسایه پرداخته است.

جهت سفارش انواع سقف متحرک، میتوانید با همکاران ما در شرکت بام تک، با بیش از 10 سال تجربه در زمینه تولید و نصب و اجرا انواع سقف متحرک در تماس باشید.
شماره تماس شرکت: 02122392985

عوامل متعددی  مانند مدل سقف ، شکل سقف و نوع متریال به کار برده شده در سقف ها در بحث قیمت گذاری در سیستم بام تک تاثیر گذار است .

شیب استاندارد سقف های محرک بام تک ۱۰ تا ۱۵ درصد می‌باشد.

تمام سقف های متحرک موجود در مجموعه‌ی بام تک با استفاده از یراق آلات پلاستیکی و اورنگ هایی ابند هستند.

خدمات پس از فروش مجموعه ی بام تک با استفاده ی از مواد و متریال مخصوص برای نظافت و شستشو به صورت دوره ایی بنا به درخواست کارفرما انجام میدهد .

اجرای سقف های متحرک بستگی به ابعاد پروژه دارد .  به طور مثال تیم تخصصی بام تک  یک پروژه با ابعاد ۱۰۰ متر مربع را میتواند در بازه زمانی ۲ الی ۳ روز اجرا کند . اما زمان اجرای سقف های المینیمومی ۲ برابر سقف های پارچه ایی است

اسکرول به بالا
×

سلام!

جهت پشتیبانی و هرگونه پرسش، می توانید از طریق واتس اپ با کارشناسان بام تک در ارتباط باشید.

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟